Kérdések és válaszok

1. Mikor foglaljam le a szállást?

 

Amennyiben a tavaszi-nyári időszakban kíván nálunk pihenni, úgy bizony célszerű 2-5 hónappal előre gondolkodni és foglalni.

2. 1-2 éjszakára is foglalható apartman?

Igen, de hosszabb tartózkodás esetén kedvezőbb árat biztosítunk.

3. Hogyan történik a foglalás?

A szállások foglalása történhet e-mali-be, telefonon, postai úton levélben vagy személyesen a helyszínen.

Honlapunkon található „Érdeklődés/foglalás” adatlapon adja meg adatait és a foglalni kívánt időszakot, esetlegesen felmerülő kérdéseit. Érdeklődésére a választ , illetve a foglalás visszaigazolását e-mail -ben küldjük meg Önnek. A foglalási visszaigazolás tartalmazza a foglalt időszakot, a vendégek számát, a költségeket, és a fizetési ütemezést. A foglalási lapot kérjük olvassa át figyelmesen és hozza magával. Ezután csak csomagolni kell, és szeretettel várjuk.

Keressen minket:

  • Telefonon: a +36-30/283-7020-as telefonszámon
  • Levélben: Mária Apartmanok Zalakaros, 8749 Zalakaros, Kanicai utca 5.
  • Személyesen: 8749 Zalakaros, Kanicai utca 5.
4. Kell-e foglalót fizetni szállásfoglaláskor?

Igen, a foglalás foglaló fizetésével valósul meg. A foglaló összege megegyezés tárgyát képezi. Az előre elutalt/kifizetett foglaló összege levonásra kerül a végösszegből. A szállásdíj fennmaradó összegét érkezéskor kell megfizetni egy összegben.

5. Hogyan történik a foglaló kifizetése?

A foglaló, illetve a szállás díját az alábbi lehetőségek szerint egyenlítheti ki:

  • Személyesen készpénzben
  • SZÉP Kártyáról, előre utalással (Szolgáltató neve: Mária Apartmanok Zalakaros, Cím: Zalakaros 8749, Kanicai utca 5. ) (SZÉP Kártyás előre utalásnál az utalásról készített PDF formátumú bizonylatot e-mailben elküldeni szíveskedjék)
  • SZÉP Kártyáról a helyszínen ( OTP-s , K&H-s és MKB-s SZÉP Kártyát is elfogadunk )
  • Postai rózsaszín csekken befizetve a következő címre: Németh Lajosné, 8749 Zalakaros, Kanicai utca 5. (A közleménybe az alábbiakat kérnénk feltüntetni: Név, szállásdíj összege, hány személyre foglalta a szállást, érkezés időpontja, távozás időpontja)
  • Banki átutalással az alábbi számlaszámra: Németh Tamás, K&H 10400717-84575152-56561002 (A közleménybe az alábbiakat kérnénk feltüntetni: Név, szállásdíj összege, hány személyre foglalta a szállást, érkezés időpontja, távozás időpontja)
6. Lehet fizetni bankkártyával ?

Nem, egyelőre nincs lehetőség bankkártyával való fizetésre.

7. Lehet fizetni SZÉP Kártyával ?

Igen, az MKB, OTP, K&H bankok által kibocsátott SZÉP kártya elfogadására kötöttünk szerződést az illető bankokkal. Az elfogadás a bankok internetes felületén történik, a folyamat végeztével egy aláírt nyugta marad az Ön birtokában. Fontos, hogy az Idegen forgalmi adó nem fizethető kártyával, azt SZÉP kártyás fizetés esetén is készpénzben kell rendezni.

8. Mikor lehet elfoglalni a szállást?

A szállást az érkezés napján 12.30-órától lehet igénybe venni. Az apartmanház – foglaltságának függvényében – a korai érkezés lehetőségét is tudja biztosítani, előzetes egyeztetés alapján.

9. Mikor kell elhagyni a szálláshelyet?

A szálláshelyet elutazás napján legkésőbb 09.00 óráig el kell hagyni.

10. Kisállatok bevihetők a szálláshelyre?

Igen, a szálláshelyre kisállatok térítés ellenében bevihetők. (1.500 Ft/nap)

11. Lehet-e dohányozni a szálláshelyen?

Az apartmanházak teljes területén TILOS a dohányzás! Dohányozni csak az arra kijelölt helyeken megengedett (teraszok, erkélyek, udvarok)!

12. A szálláshelyeken van-e parkolási lehetőség?

Igen, apartmanházunk területén kialakított parkoló várja a gépkocsival érkezőket. Az apartmanház parkolóját, csak megfelelő műszaki állapotú autóval lehet igénybe venni!

13. Kell-e fizetni a parkolásért?

Nem, vendégeinknek nem kell fizetni a parkolásért. A parkolás ingyenes.

14. Parkolhatok garázsban is?

Igen, igény esetén zárt garázst is biztosítunk vendégeink gépkocsija számára, ami térítés ellenében vehető igénybe. (1.500 Ft/nap)

15. Az ár tartalmaz-e étkezést?

Nem, a szálláshelyeink önellátók.

16. Van-e lehetőség félpanziós ellátásra?

Apartmanházunk félpanziós ellátást nem biztosít. Apartmanházunk önellátó jelleggel működik, ehhez felszerelt konyhát biztosítunk. Ellátás a közelben található étteremben igényelhető, bőséges menüből és étlapról egyaránt választható.

17. A házakban van-e lehetőség az önellátásra?

Igen, a szálláshelyeink önellátók,  jól felszerelt konyhával rendelkeznek.

18. Milyen felszerelés található a konyhákban?

A konyhák felszereléséhez hűtőszekrény, mosogató, főzőlap, kávéfőző, vízforraló, evőeszközök, edények, étkészlet, konyharuha tartozik.

19. Az apartmanok pótágyazhatók?

Igen, a legtöbb apartmanunkban igény esetén pótágy elhelyezhető (1500 Ft/nap)

20. Ágyneműt biztosítanak?

Igen, ágyneműt, ágynemű huzatot, kéztörlőt, kádkilépőt, konyharuhát biztosítunk.

21. Kapnak-e a vendégek törölközőt?

A fürdőszobák csak kéztörlővel és kádkilépővel vannak ellátva.

22. Van internet és Wifi a szálláshelyen?

Az előtérben elhelyezett számítógépen térítésmentesen internetezhet, továbbá a szállás egész területén Wifi kapcsolatot biztosítunk.

23. Van légkondicionáló az apartmanban?

Igen, egyes apartmanjainkban légkondicionálás térítés ellenében igénybe vehető. (1500 Ft/nap)

24. Mi történik, ha lemondom a foglalást?

A foglalóval megerősített foglalások lemondása esetén foglalót NEM áll módunkban visszafizetni.

25. Mi történik, ha a lefoglalt időpont előtt távozok a szállásról?

A vendég részére történő kulcsátadás után, a foglalás rögzítésében meghatározott érkezés napja és távozás napja között bármikor történő korábbi kijelentkezéskor a vendég a foglalás teljes időtartamának megfelelő szállásdíjat köteles megfizetni.